بهداشت معنوی

موسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی

بهداشت معنوی

موسسه علمی فرهنگی بهداشت معنوی

فراخوان عمومی برای هر گونه مناظره، مباهله و... با مدعیان معنویت

پیرو نوشته­ ها و درخواست های برخی از دوستان حجت الاسلام والمسلمین مظاهری سیف یادداشتی بدین متن به روابط عمومی موسسه بهداشت معنوی ارائه نمودند:

 

 

بسمه تعالی

عصای موسی اینجاست

متأسفانه ساحران این روزگار شهامت و صداقت ساحران زمان موسی را ندارند. و هنگامی که به میدان شهر فراخوانده می شوند می گریزند. تنها برای مردم کوچه و بازار و افرادی که به آنها روی می آورند سحر می کنند. من بارها به مدعیان اعلام کرده ام که حاضرم به هر صورتی که مناسب باشد، باطل بودن افکار و نیروها و کارهای شان را نشان دهم.

 برای این کار موسسه ای به نام «بهداشت معنوی» به همت جمعی از محققان تأسیس شد. خودم پیش گام شدم و با برخی از این مدعیان حضوری صحبت کردم، اما هیچ سحری بروز نداداند، مارهای­شان را در کیسه کردند و تمام حرف هایشان را دگرگون گفتند، ولی باز وقتی صحنه را خالی می بیینند ندای هل من حریف سرمی دهند و طرف مناظره می طلبند و برای گروهی زودباور خوش دل اعجاز می­نمایند. و بیش از ان ادعا می کنند.

دوستان به همه اعلام کنید که عصای موسی اینجاست. اژدهای موسی هنوز زنده است و هر که ماری در آستین دارد به میدان بیاورد، ما مأمور باطل کردن این سحرها هستیم.
اینجا حوزه علمیه قم است و میراث پیامبران اینجاست


هر کس این پیام را می بیند و می شنود، به دیگران اعلام کند، تا شک و تردیدی باقی نماند. برای این موضوع هیچ هماهنگی و تماس و قراری لازم نیست. درهای موسسه بهداشت معنوی به روی هر که در این وادی حرفی برای گفتن و ادعایی برای نمودن دارد، باز است.

به امید روزی که او بیاید؛ او که نوح و ابراهیم و موسی و عیسی و محمد، همه اوست

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد